torsdag den 4. juni 2015

Udsalg økologisk babytøj og børnetøj

Da jeg for 8 år siden startede min webshop AlmaogJacob.dk var Green Cotton et af mine allerførste mærker. Green Cotton var nogle af de første på verdensplan til at lavet økologisk tøj, så de har virkelig været på forkant… Okay jeg snakker lidt som om det er 100 år siden, men der er virkelig sket meget, så det føles lidt som 100 år siden :) Men dengang var det de færreste der vidste hvad økologisk tøj var.

I dag er økologisk tøj helt almindelig og der findes et hav af fede børnetøjs mærker, og Fred`s World er uden tvivl et af de bedste. Jeg har kun hørt rosende ord fra mine søde kunder, og jeg er selv ret imponeret. Det mine kunder ofte fortæller, er at det holder farven og faconen vask efter vask.

Er økologisk børnetøj ikke meget dyrt?
Jo noget er måske dyrt, fordi du også betaler for mærket. Det jeg godt kan li ved Fred`s World er at de holder det på et prisniveau hvor alle kan være med, så sammenligner man pris og kvalitet så får du virkelig meget valuta for pengene.

Lige nu får du endnu mere økologisk børnetøj for pengene, for lige nu er der nemlig udsalg på AlmaogJacob.dk.

PS har du nogle spørgsmål, så hjælper jeg meget gerne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg og kommentar :)