onsdag den 6. maj 2015

Ny drikkedunk fra Sistema fri for BPA, Phthalater, Bly, PVC og andet skidt kemi.

Vi ved det jo godt… Vi skal huske at drikke masser af vand.

Jeg er selv typen der ikke er særlig god til at drikke nok vand, men det har en Sistema drikkedunk lavet om på.

Jeg har fået nogle nye drikkedunke hjem fra Sistema, som jeg synes henvender sig lidt mere til voksne og store børn. Det er en drikkedunk som har et pænt design, den er god at holde ved samt åbne og lukke.

Jeg hapset hurtig en i blå, for det er nemlig min yndlingsfarve. Jeg skulle lige have en for at teste den i opvaskemaskinen, og det gik helt fint uden problemer så det kan den fint tåle.
 
Her til morgen tog jeg den med på arbejde, og stillede den ved min computer… og vupti så havde jeg lige drukket 600 ml vand. Det lyder måske ikke at meget, men fik det hurtig drukket uden at tænke over det… Så det er en god og let måde for mig at få vand på i løbet af dagen.


Måske du eller dine børn også glemmer at drikke i løbet af dagen, så finder du de nye drikkedunke lige her >>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg og kommentar :)