torsdag den 18. juni 2015

Regntøj fri for skidt kemi

Det her indlæg skulle have handlet om alt det lækre børnetøj fra spring/summer 2015 kollektionen som netop er kommet på udsalg. Men med den danske sommer er det vist mest aktuelt med regntøj, i hvert fald lige i disse dage.

Jeg har fået det fineste og lækreste regntøj hjem fra danske Freds World. Jeg har valgt regntøj fra Freds World fordi de går meget op i at undgå skidt kemi, så regntøjet fra Freds World er et sikkert og sundt valg.

Hvordan er kvaliteten?
Når man sidder og kigger på et billede, så er det rigtig svært at forestille sig kvaliteten. Jeg har stadig traume over det stive og gule regntøj jeg selv havde som barn, men jeg skal da lige love for at regntøjet fra Freds World er noget helt andet. Det er bare så blødt og lækkert at barnet frit vil kunne bevæge sig i det. Regnjakken har lynlås og trykkapper foran, aftagelig hætte med trykkapper, elastik i ærmer og reflekser ved ærmer. Bukserne har seler til de små drenge og piger, elastikstropper ved fødderne samt reflekser.

Regntøjet er nedsat til den skønne pris af 399 kr. Normal 699 kr.

De bedste hilsner Agnete - AlmaogJacob.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg og kommentar :)